Branża Budowlana

Rozliczenia płatności w firmie deweloperskiej – jak usprawnić obsługę procesu?

• Zakładki: 68


Proces zarządzania płatnościami w firmie deweloperskiej jest wieloetapowy i wymaga profesjonalnej obsługi, wspieranej profesjonalnymi narzędziami. Głównym z takich narzędzi jest CRM dla deweloperów z zaawansowanym modułem dla księgowości, który w znacznej mierze automatyzuje proces, usprawniając go i eliminując ryzyko błędów. W jakim stopniu voxCRM optymalizuje proces rozliczania płatności w firmie deweloperskiej?

Zarządzanie płatnościami w firmie deweloperskiej z wykorzystaniem CRM dla dewelopera

VoxDeveloper to CRM dla deweloperów, zaprojektowany i przystosowywany do obsługi procesów charakterystycznych dla branży nieruchomości, w szczególności sprzedaży nowych mieszkań. Dzięki temu znajdują się w nim moduły i funkcje, które odpowiadają specyficznym potrzebom firm deweloperskich czy biur nieruchomości wyspecjalizowanych w oferowaniu rynku pierwotnego. Jednym z nich jest moduł księgowości, który oferuje szeroki wachlarz możliwości. Do najważniejszych z nich zaliczają się:

  • integracja z programami księgowymi takimi jak Optima, Symfonia, Enova i inne.
  • integracja z Deweloperskim Funduszem Gwarancyjnym
  • generowanie harmonogramu płatności na podstawie harmonogramu budowy
  • wysyłanie zawiadomień o terminach płatności i zakończeniu poszczególnych etapów
  • generowanie indywidualnych harmonogramów i dostosowanie transz na umowach deweloperskich
  • rozliczanie powierzchni powykonawczej (po pomiarach geodezyjnych)
  • wystawianiu faktur oraz ich eksport w formacie PDF lub XML, dane dla KsEF, dane dla programów księgowych – np. lista kontrahentów
  • automatyczne powiadamianie klientów o zbliżającym się terminie płatności oraz potwierdzanie zaksięgowania wpłat
  • import wpłat klientów na rachunki powiernicze oraz środków zwolnionych za pośrednictwem wyciągów bankowych praktycznie wszystkich banków oferujących obsługę rachunków powierniczych dla Deweloperów
  • automatyczne naliczanie odsetek
  • udostępnianie informacji o fakturach i płatnościach w panelu klienta
  • udostępnianie innych dokumentów w panelu klienta

Ponadto funkcje modułu księgowości voxCRM umożliwiają realizację innych kluczowych zadań – wystawianie duplikatów faktury, wystawianiu faktury proformy z transzy, wystawianie kilku faktur jednocześnie, a także wystawianie kilka faktur dla kilku klientów i ich wysyłkę mailem lub / oraz publikację w panelu klienta.

Obsługa płatności i innych procesów biznesowych w CRM-ie dla dewelopera

Moduł księgowości (zwany modułem rozliczeń) to tylko jedna z funkcjonalności w systemie CRM dla deweloperów. To kompleksowe narzędzie, które wspiera obsługę wszystkich procesów biznesowych w firmie deweloperskiej – od marketingu i sprzedaży, przez obsługę zmian lokatorskich i zgłoszeń serwisowych, po obsługę płatności i odbioru technicznego nieruchomości. Wszechstronne zastosowanie, intuicyjna obsługa w przeglądarce internetowej bez konieczności instalowania oprogramowania na komputerze oraz wygodna aplikacja mobilna to najważniejsze zalety programu voxCRM, który automatyzuje pracę i zwiększa satysfakcję klientów.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
71 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *