Proces zarządzania płatnościami w firmie deweloperskiej jest wieloetapowy i wymaga profesjonalnej obsługi, wspieranej profesjonalnymi narzędziami. Głównym z takich narzędzi jest CRM dla deweloperów z zaawansowanym modułem dla księgowości, który w znacznej mierze automatyzuje proces, usprawniając go i eliminując ryzyko błędów. W jakim stopniu voxCRM optymalizuje proces rozliczania płatności w firmie deweloperskiej?
Zarządzanie płatnościami w firmie deweloperskiej z wykorzystaniem CRM dla dewelopera
VoxDeveloper to CRM dla deweloperów, zaprojektowany i przystosowywany do obsługi procesów charakterystycznych dla branży nieruchomości, w szczególności sprzedaży nowych mieszkań. Dzięki temu znajdują się w nim moduły i funkcje, które odpowiadają specyficznym potrzebom firm deweloperskich czy biur nieruchomości wyspecjalizowanych w oferowaniu rynku pierwotnego. Jednym z nich jest moduł księgowości, który oferuje szeroki wachlarz możliwości. Do najważniejszych z nich zaliczają się:
- integracja z programami księgowymi takimi jak Optima, Symfonia, Enova i inne.
- integracja z Deweloperskim Funduszem Gwarancyjnym
- generowanie harmonogramu płatności na podstawie harmonogramu budowy
- wysyłanie zawiadomień o terminach płatności i zakończeniu poszczególnych etapów
- generowanie indywidualnych harmonogramów i dostosowanie transz na umowach deweloperskich
- rozliczanie powierzchni powykonawczej (po pomiarach geodezyjnych)
- wystawianiu faktur oraz ich eksport w formacie PDF lub XML, dane dla KsEF, dane dla programów księgowych – np. lista kontrahentów
- automatyczne powiadamianie klientów o zbliżającym się terminie płatności oraz potwierdzanie zaksięgowania wpłat
- import wpłat klientów na rachunki powiernicze oraz środków zwolnionych za pośrednictwem wyciągów bankowych praktycznie wszystkich banków oferujących obsługę rachunków powierniczych dla Deweloperów
- automatyczne naliczanie odsetek
- udostępnianie informacji o fakturach i płatnościach w panelu klienta
- udostępnianie innych dokumentów w panelu klienta
Ponadto funkcje modułu księgowości voxCRM umożliwiają realizację innych kluczowych zadań – wystawianie duplikatów faktury, wystawianiu faktury proformy z transzy, wystawianie kilku faktur jednocześnie, a także wystawianie kilka faktur dla kilku klientów i ich wysyłkę mailem lub / oraz publikację w panelu klienta.
Obsługa płatności i innych procesów biznesowych w CRM-ie dla dewelopera
Moduł księgowości (zwany modułem rozliczeń) to tylko jedna z funkcjonalności w systemie CRM dla deweloperów. To kompleksowe narzędzie, które wspiera obsługę wszystkich procesów biznesowych w firmie deweloperskiej – od marketingu i sprzedaży, przez obsługę zmian lokatorskich i zgłoszeń serwisowych, po obsługę płatności i odbioru technicznego nieruchomości. Wszechstronne zastosowanie, intuicyjna obsługa w przeglądarce internetowej bez konieczności instalowania oprogramowania na komputerze oraz wygodna aplikacja mobilna to najważniejsze zalety programu voxCRM, który automatyzuje pracę i zwiększa satysfakcję klientów.
Fot. Shutterstock.