Znaleziono 23 wyniki

autor: irytek
24 lut 2021, 21:11
Forum: Porady
Temat: Przypinki - metalowe medale
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 257

Re: Przypinki - metalowe medale

Producent przypinek metalowych - MCC Medale wykonuje naprawde porzadnie zamowienia :) Ja juz nie tylko piny od nich zamawialam ale tez breloczki i wszystko wykonane super jakosci :) dbalosc o szczegoly i profesjonalny kontakt faktycznie sprawiaja ze warto z nimi wspolpracoowac
autor: irytek
21 gru 2020, 11:43
Forum: Ciekawostki
Temat: Funkcjonalna strona www
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 294

Re: Funkcjonalna strona www

A sprawdzałaś ofetę https://home.pl/tworzenie-stron-internetowych/ ? oni dla mojej firmy naprawdę fajną stronkę stworzyli, dobrze zoptymalizowana i dzięki temu również funkcjonalna dla klientów
autor: irytek
16 maja 2020, 23:31
Forum: Kosmetyki
Temat: łupież, co stosować?
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 550

Re: łupież, co stosować?

No wiadomo, że środki są przeróżne, ale moim zdaniem najskuteczniej działa https://www.nizoral.pl/ - głównie dlatego, że usuwa przyczyny a nie tylko objawy łupieżu. Możesz go na pewno dostać w każdej aptece :)
autor: irytek
14 maja 2020, 21:32
Forum: Usługi
Temat: Tworzenie strony internetowej
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1113

Tworzenie strony internetowej

W jaki sposób skutecznie stworzyć stronę internetową? co powinno być brane pod uwagę? da się to zrobić w ogóle samemu?
autor: irytek
28 mar 2020, 20:01
Forum: Kosmetyki
Temat: Medycyna estetyczna
Odpowiedzi: 105
Odsłony: 10970

Re: Medycyna estetyczna

Ja moge Ci z wlasnego doswiadczenia polecic klinike http://klinikagrzesiak.pl/ - mialam tam wykonywany zabieg usuwania blizny - swietna opieka i efekty szybko widoczne :)
autor: irytek
19 mar 2020, 11:57
Forum: Zdrowie
Temat: Dieta
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 6090

Re: Dieta

mi sie wydaje, ze najlepiej jednak jest jak dieita jests dobrana do organizmu i jego potrzeb dlatego rozsadnie jest korzystac z pomocy specjalistow jak np https://medicoverdieta.pl/ - tam lekarze tez sprawuja kontrole nad twoimi zmianami nawykow zywieniowych :)
autor: irytek
19 mar 2020, 11:55
Forum: Zdrowie
Temat: Dobry catering
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 4961

Re: Dobry catering

tez jakos wole jak sam przygotowuje sobie posilki, dlatego postanowilem skorzystac z pomocy specjalistow, ktorzy dopasowali mi plan zywienia pod moj organizm - https://medicoverdieta.pl/ tutaj masz wsparcie nie tylko dietetykow, ale tez trenerow i lekarzy wiec wszystko jest pod kontrola
autor: irytek
19 mar 2020, 0:12
Forum: Zdrowie
Temat: Kawa od rana
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 873

Re: Kawa od rana

to moze kawa nespresso ? Z tego ekspresu mozesz przygotowac wlasciwie kazdy rodzaj i to z pomoca jednego klikniecia :)
autor: irytek
17 mar 2020, 12:41
Forum: Nieruchomości
Temat: Dekoracje do łazienki
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 2477

Re: Dekoracje do łazienki

A gdzie kupowaliscie prysznic? my wybralismy ten z powloka z https://swissliniger.pl/ i sprawdza sie swietnie
autor: irytek
17 mar 2020, 10:08
Forum: Porady
Temat: Smart Kid Belt
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1737

Re: Smart Kid Belt

ja widzialam te testy na https://jestempotrzebny.pl/bezpiecznie-w-aucie/ - widac, ze konkurencja uderza w producenta bo sie okazuje, ze skb jest rownie bezpieczne jak foteliki
autor: irytek
02 mar 2020, 11:02
Forum: Biżuteria
Temat: jaki probiotyk
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 2710

Re: jaki probiotyk

My podajemy diflos - ten sam sklad co dicoflor, ale wiele tanszy, naprawde super suplement
autor: irytek
19 lut 2020, 15:22
Forum: Firmy
Temat: Przesyłka części
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2412

Re: Przesyłka części

koniecznie sprawdzcie sobie firme http://www.veruslogistics.pl/ - naprawde super obsluga i dobra oferta. samochody jezdza z gpsami, wiec tez kontrola jest nad ladunkami
autor: irytek
18 lut 2020, 16:17
Forum: Zdrowie
Temat: Catering w kieleckim
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 5806

Catering w kieleckim

Czesc, poszukuje dostawcy cateringow z okolic Kielc - czy macie jakies sprawdzone firmy? ktos z was moze zamawia i moglby polecic?
autor: irytek
13 lut 2020, 22:32
Forum: Rozmaitości
Temat: Jak zrobic strone internetowa
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 2630

Jak zrobic strone internetowa

Czy ktos z was zna sie na tych sprawach i moglby mi podpowiedziec jak sie za to zabrac?
autor: irytek
02 lut 2020, 19:15
Forum: Lekarstwa, suplementy
Temat: Witaminy dla kobiet w ciąży
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 7351

Re: Witaminy dla kobiet w ciąży

to moze lepiej zainwestowac w takie naturalne suplementy jak te z yango? ja stosowalam bajkaline - to naturalny antyoksydant, ktory dziala rowniez przeciwalergicznie :)
autor: irytek
02 lut 2020, 18:49
Forum: Zdrowie
Temat: jakie witaminy przed ciążą?
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1589

Re: jakie witaminy przed ciążą?

ja dodatkowo stosowalam jeszcze ovarin ktory wplywa regulujaco na gospodarke hormonalna :) polecala mi go pani doktor, naprawde super sprawa
autor: irytek
31 sty 2020, 15:21
Forum: Usługi
Temat: dokladne kamery, co polecacie?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 949

Re: dokladne kamery, co polecacie?

A https://www.izabezpieczenia.pl/kategori ... kamery-ip/ sprawdzaliscie? Te IP sa mega dokladne, naprawde dobra jakosc nagran maja i sprawdzaja sie wlasnie w miejscach gdzie konieczna jest dokladna obserwacja
autor: irytek
30 sty 2020, 10:38
Forum: Hotele, pensjonalty
Temat: Jak zabezpieczyc hotel?
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 643

Re: Jak zabezpieczyc hotel?

Ja specem nie jestem ale wydaje mi sie, ze na https://www.izabezpieczenia.pl/ masz naprawde fajne rozwiazania :) warto sobie zajrzec, bo widzialem, ze rozne opcje oferuja
autor: irytek
26 sty 2020, 19:53
Forum: Opinie
Temat: smart kid belt zamiast fotelika?
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 952

Re: smart kid belt zamiast fotelika?

a widzieliscie te badania https://jestempotrzebny.pl/bezpiecznie-w-aucie/ ? wreszcie okazuje sie czemu producenci fotelikow tak ukrywali wyniki testow..A dlaczego nie wprowadzić jasnego prawa nakazującego pokazywanie wyników testów dla wszystkich producentów ? mialo by to sens co nie ?
autor: irytek
23 sty 2020, 14:57
Forum: Usługi
Temat: Wesele
Odpowiedzi: 59
Odsłony: 6543

Re: Wesele

Ja mialam organizowane wesele w Hotelu Pod Zlota Korona w Opolu - naprawde fajne miejsce, elegancki klimat, naprawde dopracowany wystroj i jedzonko. cos wspanialego
autor: irytek
21 sty 2020, 12:46
Forum: Zdrowie
Temat: Uzaleznienie od alkoholu
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 3077

Re: Uzaleznienie od alkoholu

A tratwe w Wisle sprawdzaliscie? naprawde super osrodek. Maja doksztalcany i zaangazowany zespol terapeutow, fajnych wychowawcow, super terapie. Dodatkowo sa tez duzym wsparciem dla wspoluzaleznionych, bo wiadomo, ze ta choroba dotyka calej rodziny
autor: irytek
21 sty 2020, 12:45
Forum: Zdrowie
Temat: Znacie ten ośrodek?
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1502

Re: Znacie ten ośrodek?

W Wisle jest naprawde bardzo dobry osrodek terapii uzaleznien - wiem ze radza sobie tam z naprawde trudnymi przypadkami, bo moj brat byl tam po "przygodzie" z dopalaczami. Udalo sie ogarnac sytuacje, wiec naprawde mega polecam
autor: irytek
20 sty 2020, 20:59
Forum: Usługi
Temat: jaka witryna internetowa dla firmy?
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1246

jaka witryna internetowa dla firmy?

Hejka, co mozecie polecic? jaka witryna internetowa bedzie sie oplacac, gdzie najlepiej zalozyc?